Vi gräver! - Förbättrings- och förnyelsearbetet är igång.
Artikeln publicerades 28 maj 2026
Grävsäsongen är igång och VA-enheten gräver, det vill säga förbättrar och förnyar ledningsnätet för vatten och avlopp runt om i Ragunda kommun. Vi meddelar berörda fastighetsägare eftersom. Observera att ibland kan fler fastigheter bli berörda än som var planerat.
Vi på VA önskar er alla en härlig sommar!